Moje konto
Cześć, Zaloguj się0,00 zł
Regulamin sklepu
§1 Słownik pojęć
1.Sprzedawca, Administrator danych –Bosch Centrum Gdynia D. i W. Wałczyk Sp. jawna z siedzibą w Gdyni ul. Morska 122 A ,81- 225 Gdynia, KRS 0000076158 NIP 5860053079 Regon 190107561 nr tel. 601 082 229, adres e-mail: sklep@boschcentrum.com.pl
2. Sklep – serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną www.boschcentrum.com.pl za pośrednictwem którego Kupujący może składać Zamówienia.
3. Kupujący – każdy podmiot składający zamówienie w Sklepie (Konsument lub osoba nieposiadająca statusu Konsumenta).
4. Konsument – Kupujący będący osobą fizyczną, dokonujący czynności prawnej (umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu), niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 221Kodeksu Cywilnego).
5. Regulamin – niniejszy Regulamin.
6. Towar – rzecz ruchoma, dostępna w sprzedaży w Sklepie, w szczególności opony i felgi. Pod pojęciem Towaru należy także rozumieć Towar wraz z usługą montażu.
7. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży Towarów na odległość za pośrednictwem Sklepu, określające co najmniej rodzaj i liczbę Towarów.
§2 Postanowienia ogólne
1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży Towarów znajdujących się na stronie Sklepu, obowiązujące na terenie Polski.
2. Do składania Zamówień w Sklepie niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu, poczty e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych, umożliwiającej wyświetlanie stron www.
3. Przedmiotem sprzedaży są Towary prezentowane przez Sklep w chwili składania Zamówienia.
4. Ceny uwidocznione obok Towarów podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
5. Informacje dotyczące poszczególnych Towarów nie stanowią oferty sprzedaży w rozumieniu przepisów prawa cywilnego. Zawartość Sklepu internetowego stanowi zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
§4 Składanie Zamówień
1. Warunkiem złożenia zamówienia w sklepie internetowym www.boschcentrum.com.pl jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień.
2. Zamówienia przyjmowane są przez stronę
internetową.
3. Zamówienia można składać 24 godziny na
dobę, przez 7 dni w tygodniu przez cały rok.
4. Zakupu towaru w sklepie internetowym
można dokonać, w dwóch różnych statusach kupującego, jako posiadający konto, po uprzednim zalogowaniu się,
i lub jako gość, bez konieczności zakładania konta użytkownika.
5. Zamówienie jest skuteczne jeśli konsument
prawidłowo wypełni formularz zamówienia, poda prawdziwe dane oraz prawidłowy adres do wysyłki i wymagane dane
kontaktowe, a także dokona właściwego wyboru sposobu dostawy i płatności.
6. Konsument wyraża zgodę na wystawienie
i przesłanie na wskazany adres mailowy oraz stacjonarny wraz z przesyłką dokumentów zakupu oraz gwarancji
producenta.
7. Po złożeniu przez konsumenta skutecznego
zamówienia na wskazany adres mailowy przychodzi informacja o statusie realizacji zamówienia.
8. Sprzedawca zastrzega sobie prawa do odmowy
zrealizowania zamówień, które zawierają błędne lub niepełne dane.
9. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1-3
dni roboczych.
10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do
żądania zaliczki w przypadku realizacji zamówień nietypowych lub trudno dostępnych (na specjalne zamówienie),
o czym konsument zostanie poinformowany telefonicznie. Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia
niezwłocznie po wpłynięciu zaliczki na rachunek bankowy Sprzedawcy.
11. W przypadku ewentualnej zmiany cen
produktów, Sprzedawca zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Klienta o w/w zmianie przed rozpoczęciem
realizacji zamówienia. W przypadku braku akceptacji nowej ceny, zamówienie na określony produkt zostanie
anulowane.
12. W przypadku braku dostępności towaru
wskazanego w zamówieniu Konsument, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia o czym
Klient zostanie poinformowany telefonicznie bądź mailowo.
§5 Formy płatności
1) Przedpłata na konto wierzyciela: wysyłka towaru w dniu otrzymania zapłaty.
2) Za pobraniem: dostawa towaru do klienta i odbiór zapłaty poprzez przewoźnika.
3) Odbiór własny w siedzibie firmy Bosch Centrum Gdynia: zapłata gotówką w kasie firmy.
Sklep internetowy jest zintegrowany z systemem szybkich płatności online.
Szybko, wygodnie i bezpiecznie zapłacisz za produkt, posiadając dostęp do jednej z metod płatności obsługiwanych przez Przelewy24 oraz PayU.
Odbiorcą płatności i jednocześnie pośrednikiem transakcji jest firma PayU oraz Przelewy24, dzięki której Twoje zamówienie zostanie szybciej zrealizowane.
Istnieje możliwość wykonania zapłaty przelewem tradycyjnym.
Dane do przelewu: Bank Rumia Spółdzielczy
nr konta : PL 72 8351 0003 0011 1562 2000 0010
Koszty związane z dokonaniem płatności podane są na stronie zamówienia/mailu potwierdzającym zamówienie oraz zostają wliczone w końcową cenę zamówienia. Za skorzystanie z określonej formy płatności sprzedawca nie może żądać od konsumenta opłaty przewyższającej koszty poniesione przez sprzedawcę z tego tytułu.
§6 Ceny i koszty przesyłki
1.Wszystkie znajdujące się w sklepie internetowym oferty stanowią jedynie zaproszenie dla Klienta do przedłożenia odpowiedniej oferty kupna.
2. Ceny podane przy produktach na stronie WWW Sklepu podawane są w PLN zawierają podatki i opłaty. Cena produktu przed oznaczeniem przycisku „do koszyka” nie zawiera kosztów przesyłki i innych dodatkowych opłat. Koszty przesyłki oraz dokonania płatności doliczane są do sumy zamawianych produktów. Klient jest informowany przed złożeniem zamówienia o dodatkowych kosztach np. związanych z opakowaniem.
3. Ceną ostateczną zamówienia, wiążącą Sklep i Klienta jest cena produktu podana na stronie Sklepu przed złożeniem zamówienia przez Klienta wraz z wszystkimi kosztami związanymi z realizacją umowy.
4. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami przesyłki, dokonania płatności) udostępniana jest przed wyborem opcji „Zamawiam – transakcja z obowiązkiem zapłaty” oraz potwierdzana jest w przesłanej niezwłocznie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.
§7 Dostawa
1.Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy:
kurier UPS przedpłata / pobranie
wysyłka INPOST (Paczkomaty)
2. Termin dostawy to maksymalnie 7 dni, chyba że termin dostawy został ustalony w sposób indywidualny. W razie przekroczenia terminu wskazanego w zdaniu poprzednim konsument ma prawo do wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu. Jeżeli towar nadal nie zostanie wydany, kupujący może odstąpić od umowy.
3. Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i wolne dni od pracy dostawy nie są realizowane.
4. Sprzedawca odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu, w którym Konsument go otrzyma, chyba że Konsument wybrał inną formę dostawy niż dostawy proponowane przez Sprzedawcę.
5. Kupujący w momencie odbioru przesyłki ma możliwość sprawdzić towar i w razie jakiejkolwiek szkody spisać protokół w obecności dostawcy. Spisanie protokołu nie stanowi warunku do złożenia reklamacji bądź skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy.
6. Towary dostarczane są na terenie Polski.
§8 Gwarancja i reklamacje
1.Wszystkie towary zakupione w firmie Sprzedawcy objęte są gwarancją producenta. Reklamowany, a objęty gwarancją towar zostaje wysłany do producenta, gdzie jest poddawany ekspertyzie oraz naprawiany. Naprawy dokonywane są na koszt gwaranta, chyba że gwarancja przewiduje inaczej (dotyczy to naturalnego zużycia towaru oraz uszkodzeń mechanicznych).
2.Podstawą gwarancji jest dowód zakupu
(paragon lub faktura VAT) oraz karta gwarancyjna urządzenia.
3.Sprzedawca wskazuje, że każdy
z produktów firmy Sprzedawca posiada indywidualnie oznaczony okres gwarancji tj. 12, 24, 36 miesięcy wskazany
w gwarancji.
4.W przypadku wystąpienia wady zakupionego
u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi
w kodeksie cywilnym.
5.Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą
elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
6.Administrator po otrzymaniu reklamacji
zgodnie z punktami powyżej, ustosunkuje się do niej w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia doręczenia
reklamacji. Odpowiedź na reklamację jest udzielana pisemnie za pośrednictwem poczty lub w zwrotnej wiadomości
e-mail.
§9 Prawo odstąpienia od umowy
1. Kupujący mający status Konsumenta może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych u Sprzedawcy bez
podawania jakiejkolwiek przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni, licząc od dnia
wydania Towaru, tj. od dnia wejścia w fizyczne posiadanie Towaru przez Konsumenta lub:
a) w przypadku, gdy Konsument złoży jedno
Zamówienie obejmujące wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub częściami, termin czternastodniowy
należy liczyć od momentu wejścia w fizyczne posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części;
b) w przypadku, gdy Konsument złoży jedno
Zamówienie obejmujące dostarczenie Towarów partiami lub w częściach, termin czternastodniowy należy liczyć od
momentu wejścia w fizyczne posiadanie ostatniej partii lub części.
2.Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy przesyłany jest Kupującemu za pośrednictwem wiadomości e-mail, potwierdzającej przyjęcie Zamówienia do realizacji. Dokument zwrotu towaru.
3. Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach określonych
w obowiązujących przepisach, a to w odniesieniu:
a) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą
Konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1;
b) dotyczących nagrań audialnych
i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Konsumenta ich oryginalnego
opakowania;
c) umów dotyczących świadczeń, za
które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;
d) świadczeń o właściwościach określonych
przez Konsumenta w złożonym przez niego Zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
e) świadczeń, które z uwagi na ich
charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
f) dostarczania prasy;
g) usług w zakresie gier hazardowych.
4. W przypadku odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, Kupujący będący Konsumentem ma obowiązek zwrócić zakupiony Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie uprawnionej przez Sprzedawcę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, iż sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
5. Konsument ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru w wysokości równej opłacie za nadanie przesyłki kurierem lub za pomocą innego środka, wybranego przez Konsumenta.
6. Wszystkie dokonane przez Kupującego będącego Konsumentem płatności, zostaną zwrócone przez Sprzedawcę w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
7. Płatności, o których mowa w ust. 6 powyżej, zostaną zwrócone tym samym sposobem, jakiego użył Kupujący, chyba że wyraził on zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
8. Kupujący nieposiadający statusu Konsumenta nie ma uprawnienia do odstąpienia od umowy, o którym mowa w § 9 ust. 1 Regulaminu. Wobec takich Kupujących zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu Cywilnego.
9. Kupujący będący Konsumentem, w przypadku zwrotu Towaru w związku z odstąpieniem, o którym mowa w §9 ust. 1 niniejszego Regulaminu, ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
§10 Ochrona danych osobowych
1. Podanie danych osobowych jest całkowicie dobrowolne, ale konieczne do złożenia i realizacji Zamówienia.
2. Dane osobowe przetwarzane są przez Administratora danych przede wszystkim w celu realizacji i obsługi Zamówienia (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO”). Przetwarzanie danych w jakimkolwiek innym celu możliwe jest jedynie za wyraźną zgodą Kupującego.
3. Kupujący ma prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Przysługuje mu także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
4. Dane Kupującego będą przetwarzane przez okres związany z realizacją i obsługą Zamówienia, a także do czasu przedawnienia lub wygaśnięcia roszczeń.
5. Odbiorcami danych Kupującego mogą być podmioty realizujące na zlecenie Sprzedającego zamówienie i zajmujące się jego obsługą: firmy wysyłkowe, firmy księgowe, dostawcy towarów, serwisy montażowe, dostawcy rozwiązań informatycznych, firmy obsługujące płatności, banki, firmy ubezpieczeniowe, firmy windykacyjne, firmy świadczące usługi marketingowe, dostawcy usług magazynowych, dostawcy usług telekomunikacyjnych, firmy utylizujące dokumenty, uprawnione organy państwowe.
6. Szczegółowe informacje w zakresie danych osobowych i ochrony prywatności zostały zawarte w zakładce Polityka prywatności na stronie Sklepu.
§11 Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
2. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Kupującego będącego Konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
3. Regulamin dostępny jest dla wszystkich Kupujących w wersji elektronicznej na stronie Sklepu w zakładce Regulamin sklepu.
4. Platforma ODR - Stosownie do treści art. 14 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., konsumenci mogą skorzystać z pozasądowej drogi rozstrzygania sporów związanych umową sprzedaży lub świadczenia usług zawartą przy wykorzystaniu sieci Internet. Spór można oddać do rozstrzygnięcia za pomocą platformy internetowej dostępnej pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr.
© copyright 2024 Nautil